1) Komunālo pakalpojumu (t.i. ūdensapgāde, siltumapgāde, elektroapgāde, kanalizācija) sniegšanas koordinēšana slēdzot savā vārdā līgumus ar komunālo pakalpojumu sniedzējiem, kā arī kontrolējot komunālo pakalpojumu sniedzēju līgumsaistību izpildi;
2) regulāra (vienu reizi mēnesī Nomniekam piekrītošo maksājumu aprēķināšana par NĪ apsaimniekošanu, komunāliem pakalpojumiem un cita veida pakalpojumiem saskaņā ar līgumu, maksājumu aprēķinu metodiku un komunālo pakalpojumu piegādātāju tarifiem. Pamatojoties uz aprēķiniem, Pārvaldnieks savā vārdā sagatavo atbilstošu rēķinu un nogādā to Nomniekam;
3) sniegto pakalpojumu maksas iekasēšana (no Nomnieka un pārējiem Nekustamā īpašuma lietotājiem), kā arī savlaicīga norēķinu veikšana ar komunālo pakalpojumu sniedzējiem;
4) koplietošanas platību sanitārās kopšanas organizēšana un kontrole, saskaņā ar „uzkopšanas programmu”;
5) biznesa centra platību sanitārās kopšanas organizēšana (ieskaitot nomnieku platības), saskaņā ar „uzkopšanas programmu”;
6) remontu organizēšana un uzraudzība;
7) telekomunikāciju, kabeļtelevīziju, satelīta un tml. pakalpojumu sniedzēju darbības koordinēšana, Koplietošanas platību un komunikāciju kanālu izmantošanas regulēšana un kontrole;
8) savlaicīga paziņojumu sniegšana NĪ nomniekiem par traucējumiem komunālo pakalpojumu (siltumenerģijas, ūdens, elektroenerģijas u.c.) padeves traucējumos, par ko Pārvaldniekam ir paziņojuši attiecīgo pakalpojumu sniedzēji vai Pārvaldniekam šī informācija ir bijusi zināma;
9) atbildīgas personas nodrošināšana NĪ apsaimniekošanas objektā katru dienu vismaz vienu stundu.
1) koplietošanas telpu ikdienas uzkopšana, saskaņā ar „uzkopšanas programmu”
2) koplietošanas teritorijas un autostāvvietu slaucīšana un uzturēšana kārtībā, saskaņā ar “uzkopšanas programmu”;
3) atkritumu izvešana;
4) ēkas svētku noformējuma veikšana, karoga izkaršana atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
1) iekšējo un ārējo elektrotīklu un ietaišu apsekošana un apkope;
2) NĪ teritorijas apgaismojuma apsekošana un apkope;
3) elektroenerģijas skaitītāju rādījumu fiksēšana un uzskaite;
4) elektroapgādes sistēmu profilaktiska apkopes un tehniskā apkope;
5) elektrodrošinātāju atbilstības kontrole patēriņa slodzēm;
6) bojāto sienas kontaktu, slēdžu, spuldžu un drošinātāju remonts vai nomaiņa;
7) elektroinstalācijas bojājumu gadījumā operatīva bojājumu novēršana un elektroenerģijas padeves atjaunošana;
8) remontdarbu organizēšana un kontrole.
1) pievada un ārējā ūdensvada apsekošana;
2) elekroaizbīdņu, krānu ventiļu, vārstu, maisītāju u.c. armatūras apsekošana un apkope;
3) ūdensmērītāju filtru apsekošana un pēc nepieciešamības – apkope;
4) cauruļvadu siltumizolācijas apsekošana iespējamās sasalšanas vietās pirms apkures sezonas sākšanas;
5) nomas priekšmeta ievada ūdensskaitītāja verifikācija;
6) NĪ teritorijā esošo ūdens/kanalizācijas tīklu darbības nodrošināšana;
8) remontdarbu organizēšana un kontrole.
1) apkures katla apsekošana un apkope;
2) apkures sistēmas elektroiekārtu pārbaude;
3) avārijas devēju pārbaude;
4) radiatoru un ventiļu apsekošana;
5) aizbīdņu, ventiļu un atloku savienojumu apsekošana;
6) kontroles un uzskaites aparātu apsekošana;
7) siltummezglu un siltumtīklu tehniskā apkope un uzraudzība;
8) remontdarbu organizēšana un kontrole.
1) NĪ esošo vēdināšanas un kondicionēšanas iekārtu apsekošana un apkope;
2) remontdarbu organizēšana un kontrole.